گروه ریاضی منطقه11

علمی تخصصی

گروه ریاضی منطقه11

علمی تخصصی

کلینیک مجازی پرسش وپاسخ


کلینیک مجازی پرسش و پاسخ

گروه ریاضی شهر تهران به منظور تبادل دانش ریاضی و ارتقاء سطح یادگیری ، در نظر دارد کلینیک مجازی پرسش و پاسخ را فعال نماید . لذا گروه های ریاضی مناطق نوزده گانه شهر تهران ، دبیران ریاضی و دانش آموزان علاقمند می توانند سوالات ریاضی خود را در قسمت (ارسال مطلب )درج نموده و برای ما ارسال نمایند .در ضمن همکاران و دانش آموزان عزیز می توانند پس از مشاهده سوالات دیگر در قسمت کلینیک مجاز ی پرسش و پاسخ در صورت تمایل پاسخ خود را نیز از همان قسمت (ارسال مطلب) برای ما بفرستند تا بانام خود شخص در سایت گذاشته شود .

توجه : برای ارسال مطلب ،دبیران و دانش آموزان عزیز باید حتما در قسمت گروه آموزشی متوسطه (گزینه ثبت نام) ثبت نام کرده و و در قسمت توضیحات  ثبت نام ، نام گروه درسی ، شماره منطقه و نام مدرسه ذکر شود ، کد رهگیری دریافت شده به منزله پیش ثبت نام شما  می باشد پس از قطعی شدن ثبت نام  برای ارسال مطلب ، در صفحه ارسال مطلب ، کد و رمز باید کد پرسنلی ( در صورت نداشتن کد پرسنلی کد ملی ) وارد گردد ، و در قسمت پایین صفحه نیز می توان فایلهای مورد نظر را ضمیمه کرد . 

قبلا از همکاری همه علاقمندان ریاضی که در راستای این فعالیت مارا یاری می نمایند سپاس گزاریم .


سوال انتگرال

چند نمونه سوال  محدود از مبحث انتگرال سال چهارم که توسط سرکار خانم اعظم حاتمی از دبیرستان علویان طراحی گردیده را با دانلود در اینجا مشاهده کنید

تشکر

با تشکر از همکاران گرامی سر کار خانم رهنما وخانم کریمی وخانم صاحبی وآقای عابد زاده که در همایش کتاب دیفرانسیل شرکت نموده اند .

وگلایه از همکاران مدرس این درس که با آنها تماس گرفته شد واز آنها دعوت به عمل آمد ولی اجابت ننمودند.

تبریک

دهه ی فجر بر همه ی همکاران گرامی مبارک باد

 

      

دعوت از همکاران مدرس کتاب دیفرانسیل

بدین وسیله از همکاران گرامی منطقه دعوت می شود در جلسه ی پرسش وپاسخ کتاب جدید التاءلیف دیفرانسیل  در تاریخ 11/9 در ساعت 3-5 در  محل دبیرستان البرز واقع در خیابان انقلاب زیر پل حافظ

با حضور موءلف کتاب آقای فرشادی برگزار می گردد شرکت نمایید.